wtorek, 27 stycznia 2015

Start

Kiedy czytam cudze blogi zawsze zastanawiam się - jak się zaczęło? Pierwszy wpis jest najtrudniejszy. Zacząć po cichu, jakby pierwszy wpis był jednym z wielu? Czy wejść nagle, tupnąć i oznajmić: Oto jestem?

To nie jest mój pierwszy blog. Dwa wcześniejsze - obydwa nadal żyjące - są kreacją i dotyczą dwóch zupełnie innych światów. Że ten blog kreacją nie będzie? Ależ skąd, przecież kreacją jest wszystko, nawet to jak zachowujemy się płacąc za bułki w piekarni. A to, jak daleko się w tej kreacji posuniemy zależy od okoliczności.

Ten blog to zeszyt do wprawek.
Brudnopis.
Notatnik.

Recenzje, refleksje, trochę bzdur.

Kim jestem?

Poetką. Absolwentką. Pracownikiem. Nudziarą.
Nie bywam, nie mizdrzę się, nie jestem kontrowersyjna.

Dlaczego tu jestem?

A dlaczego nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz